شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان

قفل نرم افزاری | قفل سخت افزاری | حفاظت در برابر تکثیر غیر مجاز

Content Copy Protection
شما اینجا هستید : خانه > شرایط و تعهدات

شرایط و تعهدات

  • 1- در این تعهدنامه به هر فرد حقیقی و یا حقوقی که از محصولات این شرکت خریداری می‌نماید مشتری و به فرد حقیقی و یا حقوقی که مشتری با استفاده از محصولات و یا خدمات شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان محصول قفل‌گذاری شده ارائه می‌کند ، کاربر نهایی اطلاق می‌گردد
  • 2- مشتری متعهد می‌شود هرگونه اطلاعات،مکاتبات، نرم‌افزارها،راهنماها،قیمت‌گذاری‌ها،اطلاعات تجاری،اسامی سایر مشتریان و دیگر اطلاعات را به‌صورت کاملاً محرمانه نگهداری نموده و در اختیار هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی بدون رضایت کتبی از شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان قرار ندهد
  • 3- مشتری به‌هیچ‌عنوان حق ندارد اطلاعات ، نسخه‌های نرم‌افزار اعم از نسخه دمو و نسخه اصلی ، ابزارهای قفل‌گذاری، پانل کاربری و فایل‌های راهنما و ... بدون رضایت کتبی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان نسخه‌برداری نموده و یا آن‌ها را دست‌کاری و یا فایل‌های مربوطه را تغییر بدهد و یا به‌صورت عمداً و یا سهواً در اختیار هیچ شخص حقیقی ، حقوقی و یا هکرها و کرکر ها تحت هر عنوان اعم از بررسی امنیت ، دوستی، افزایش کارایی و یا .. قرار دهد ، در صورت مشاهده و اثبات ، حساب کاربری مشتری مسدود شده و کلیه سریال‌ها و کلیدهای خریداری‌شده بدون عودت وجه باطل خواهد شد
  • 4- مشتری برای ورود به پرتال و قفل‌گذاری نیازمند استفاده از کارت رمز سخت‌افزاری خواهد بود ، این کارت رمز سخت‌افزاری به هر مشتری فقط یک عدد اختصاص‌یافته و در صورت مفقود شدن مستلزم پرداخت هزینه مصوب است
  • 5- مشتری برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال خود توسط محصولات شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان موظف به استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپ و یا لپ‌تاپ سازگار با ای‌بی‌ام مجهز به سیستم‌عامل ویندوز کرک شده سالم و یا اورجینال ، آنتی‌ویروس اورجینال و سخت‌افزار سالم است ، کلیه کامپیوترهای ساخت شرکت اپل ، کلیه تبلت ها حتی ویندوزی و مایکروسافت سرفیس نمی‌تواند برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال استفاده شوند
  • 6- درصورتی‌که کارشناسان واحد فنی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تشخیص بدهند که کامپیوتر مشتری به ویروس آلوده بوده و یا هسته سیستم‌عامل ویندوز سالم نیست ، مشتری موظف است نسبت به نصب مجدد سیستم‌عامل ویندوز حتی در مورد ویندوزهای اورجینال در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام بدهد
  • 7- درصورتی‌که کارشناسان واحد فنی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تشخیص بدهند که سخت‌افزار کامپیوتر مشتری دچار مشکل است ، مشتری می‌بایست همکاری لازم را جهت انتخاب یک کامپیوتر دیگر و یا رفع مشکل سخت‌افزاری موردنظر با کارشناسان فنی این شرکت مبذول دارد
  • 8- این شرکت به‌جز هزینه اولیه خرید محصول شامل پانل کاربری ،کارت رمز ،کیت قفل‌گذاری و هزینه موارد مصرفی شامل کلید و شماره‌سریال و به‌روزرسانی هیچ هزینه پنهان دیگری را در صورت امکان به مشتریان خود تحمیل نمی‌کند ، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که این شرکت نقشی در آن نداشته باشد اعم از سیستم‌عامل‌های جدید ، تغییر سخت‌افزارها و زیرساخت‌های ارتباطی از این مورد مستثنا است
  • 9- مشتریان این شرکت در صورت امکان می‌توانند بدون هزینه ماهیانه و یا سالیانه از پرتال مشتریان به‌صورت رایگان استفاده کرده و کاربران خود را مدیریت کنند و نیاز به هیچ پرداخت وجه سالیانه و ماهیانه‌ای بابت پرتال مشتریان ندارند اما به‌هیچ‌عنوان حق ندارد آن را در اختیار شخص دیگری قرار دهند
  • 10- هزینه به‌روزرسانی کیت قفل‌گذاری تا یک سال از تاریخ خرید رایگان بوده و پس‌ازآن در صورت نیاز معادل 95دلار امریکا خواهد بود توجه نمایید به‌روزرسانی محصولات این شرکت اجباری نیست اما اکیداً به مشتریان پیشنهاد می‌شود پس از انتشار نسخه جدید از هر محصول جهت امنیت بالاتر و کارایی بیشتر اسناد قفل‌گذاری شده ، نسبت به قفل‌گذاری مجدد محصولات خود با آخرین نسخه اقدام نمایند ، بدیهی است مسئولیت هرگونه تعلل در به‌روزرسانی و استفاده از ابزارهای ضروری امنیتی ، پس از اطلاع‌رسانی عمومی ، بر عهده مشتری خواهد بود
  • 11- به ازا هر بسته نرم‌افزار با هر حجم و تعداد که قرار باشد تکثیر شود و به یک نفر فروخته شود، که ممکن است شامل تنها یک فایل ، یک سی دی و یا دی‌وی‌دی ،چند سی دی و یا دی‌وی‌دی باشد ، مشتری نیاز است یک عدد شماره‌سریال تهیه کند ، هزینه خرید شماره‌سریال جهت محصولات این شرکت به‌صورت سالیانه محاسبه می‌شود که مشتری می‌تواند به‌صورت 2ساله الی 5 ساله و یا نامحدود خریداری نماید ، خرید شماره‌سریال برای کاربران نهایی اجباری نیست اما کاربران نهایی که شماره‌سریال نداشته و یا شماره‌سریال آن‌ها منقضی شده باشد توسط شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان پشتیبانی نخواهند شد
  • 12- شماره‌سریال‌های خریداری‌شده درصورتی‌که منقضی نشده باشند شامل خدمات دریافت کد فعال‌سازی از طریق تلفن گویا، پیامک و اینترنت خواهد بود
  • 13- درصورتی‌که نسبت به هر یک از محصولات این شرکت حمله سایبری موفقی انجام شود ، لایه‌های امنیتی محصول موردنظرترمیم شده و به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌شود که محصولات خود را به‌روزرسانی نمایند ، اما در غیر این صورت نیز شایسته است مشتریان برای حفظ امنیت و کارایی بیشتر و احترام به حقوق کاربران نهایی محصولات خود را به‌روزرسانی نمایند
  • 14- درصورتی‌که مشتری مایل به دریافت برگ خرید رسمی قابل‌ارائه به دارایی داشته باشد برگ خرید رسمی با دریافت مشخصات کامل شخص حقیقی و یا شخص حقوقی ارائه و این برگ خرید بلافاصله در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت می‌شود
  • 15- مشتری بدون دریافت مجوز کتبی از این شرکت حق قفل‌گذاری برای اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر و یا واگذاری محصولات خریداری‌شده به غیر را ندارد ، در صورت مشاهده ، حساب کاربری مشتری مسدود شده و کلیه سریال‌ها و کلیدهای خریداری‌شده بدون عودت وجه باطل خواهد شد
  • 16- مشتری موظف است قبل از شروع قفل‌گذاری فیلم راهنمای پرتال مشتریان ، فیلم آموزشی و فایل راهنمای کامل قفل‌گذاری محصول خریداری‌شده را با دقت و جز به‌جز مطالعه نماید
  • 17- هر مشتری موظف است شخصاً مسئولیت امور قفل‌گذاری و پشتیبانی از کاربران نهایی موسسه خویش را برعهده‌گرفته و یا یک رابط فنی جهت این امور در بخش اطلاعات پرسنلی پرتال خود به شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان معرفی نماید
  • 18- در صورت بروز مشکل جهت قفل‌گذاری و یا مشکلات کاربران نهایی مشتری می‌بایست قبل از ارسال تیکت و یا تماس با شرکت سؤالات و مشکلات خود در بانک پرسش‌ها جستجو نمایید و در صورت عدم یافتن پاسخ در آن بخش می‌تواند از ابزار ذیل جهت پشتیبانی استفاده نماید: A. یک ساعت پشتیبانی رایگان و پاسخ به سؤالات و در صورت لزوم اتصال ریموت B. ارسال تیکت که پاسخ تیکت ها درصورتی‌که در ساعات کاری ۱۰ الی ۱۶ و در روز غیر پنجشنبه و غیر از تعطیلات رسمی ارسال‌شده باشد ۲۴ ساعت بعد فقط در پرتال مشتریان قابل‌مشاهده است و تنها برخی از تیکت های ضروری به‌صورت ایمیل و یا پیامک به تشخیص پشتیبان به اطلاع خواهد رسید C. پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح یک فقط برای مشتریان ، توسط تلفن به‌صورت رایگان در ساعات کاری ۱۰ الی ۱۶ و در روز غیر پنجشنبه و غیر از تعطیلات رسمی D. پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح دو فارسی‌زبان در انگلستان برای مشتریان و کاربران نهایی آن‌ها ، درصورتی‌که مشکل مشتری و یا کاربر نهایی ایشان توسط پشتیبانی سطح یک رفع نشود که این ارتباط فقط روزهای دوشنبه ، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۷ میسر بوده و نیازمند هماهنگی و گرفتن وقت قبلی و دقیقه‌ای 1000 تومان هزینه خواهد داشت و ممکن است هزینه آن در ابتدای هرسال شمسی افزایش بیابد.
  • 19- پشتیبانی از کاربران نهایی بر عهده خود مشتری و یا رابط فنی معرفی‌شده بوده و ایشان می‌توانند توسط ابزار مدرن پشتیبانی موردی مجهز به ابزار لیست خطاها ، وضعیت درخواست کد فعال‌سازی توسط پیام کوتاه ، وضعیت دریافت کد فعال‌سازی ، اعلام کد فعال‌سازی ، ثبت پشتیبانی و ابزار منحصربه‌فرد راست آزمایی کاربران نهایی واقع در قسمت :پرتال مشتریان - مدیریت کاربران - پشتیبانی موردی ، مشکلات کاربران نهایی خود را رفع نمایند و شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان فقط آن دسته از کاربران نهایی را که مشتری نتوانسته مشکل ایشان را رفع نماید به‌شرط وجود شماره‌سریال و منقضی نشدن آن توسط ابزار ذیل به آدرس : support.mysi.ir پشتیبانی می‌نماید A. کاتالوگ و فیلم‌های آموزشی B. دریافت نرم‌افزارهای موردنیاز C. بانک پرسش‌ها D. ارسال تیکت E. دریافت پشتیبانی از ربات پاسخگو
  • 20- قیمت محصولات و هزینه به‌روزرسانی آن‌ها در ابتدای هرسال میلادی، به‌صورت یکسان در کل کشورها توسط شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال انگلستان با ارز USD تعیین و در صورت امکان تا پایان سال ثابت خواهند ماند و در کل دنیا و به‌تبع آن ایران اعمال خواهند شد
  • 21- قیمت هزینه‌های مصرفی اعم از شماره‌سریال و کلید نسبت به شرایط کشور با مشورت شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال انگلستان ابتدای فروردین‌ماه تعیین و در صورت امکان تا پایان سال ثابت خواهند ماند ، در قیمت‌ها سعی خواهد شد با در نظر گرفتن معیار امنیت و کیفیت حداقل قیمت لحاظ شود
  • 22- شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تمامی سعی خود را می‌نماید که قوانین ، شرایط و قیمت محصولات حداقل ظرف مدت یک سال در صورت امکان ثابت بماند ، اما در صورت اجبار به تغییر قوانین و مقررات از سوی شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال انگلستان مشتری ملزم است خود و کاربران نهایی زیرمجموعه را با قوانین جدید تطبیق بدهد ، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که این شرکت نقشی در آن نداشته باشد از این مورد مثتثنی است
  • 23- در صد امنیت محصولات این شرکت در وب‌سایت این شرکت به اطلاع مشتری می‌رسد و در صورت به‌روز بودن و استفاده از پلاگین های موردنیازمی تواند امنیت حداکثری را برای قفل‌گذاری اسناد دیجیتال شما به ارمغان بیاور‌د و توجه کنید با درصد امنیت بیشتر امکان کرک محصولات خود را به صفر نمی‌رسانید بلکه فروش خود را بیشتر می‌کنید یعنی هر میزان امنیت اسناد قفل‌گذاری شده شما بیشتر باشد فروش شما بیشتر است و درصورتی‌که محصولات امنیتی پیشرفته این شرکت در کنار پایش مداوم کاربران نهایی خود ، اقدامات حقوقی و پلیس فضای مجازی استفاده کنید می‌توانید کسب کار موفقی برای خود ترسیم نمایید
  • 24- شایسته است مشتریان جهت افزایش امنیت اسناد قفل‌گذاری شده خود به موارد ذیل عمل نمایند لازم به ذکر است این اقدامات ازنظر این شرکت اختیاری بوده اما بسیار سودمند است: A. در قسمت پشتیبانی موردی به‌صورت هر دو هفته یک‌بار گزارش خطاهای کاربران نهایی خود را به‌صورت مداوم پایش نموده و کاربران خاطی را به لیست سیاه منتقل نمایند B. درصورتی‌که در فضاهای مجازی و یا گشت زنی در اینترنت به نرم‌افزار هک و کرک و یا صفحه‌ای برمی‌خورند که محصولات خود و یا سایر مشتریان این شرکت را تهدید نموده ، ضمن گزارش به تیم پشتیبانی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان توسط تیکت به وب‌سایت پلیس فتا به آدرس "https://www.cyberpolice.ir/forms/general-report" قسمت "گزارش وب‌سایت‌های متخلف" مراجعه و با درج مناسب "مصداق جرم" از پلیس فضای مجازی کمک بگیرند C. پیوسته محصول خود را به‌روزرسانی نمایند و در صورت امکان از نسخه‌های گذشته درزمانی که نسخه جدید وجود دارد استفاده ننمایند ، یعنی در صورت اطلاع‌رسانی در بخش خبرنامه در آن زمان و در غیر این صورت حداقل هر ۳ ماه یک‌بار جعبه‌ابزار قفل‌گذاری خود را مجدداً از پرتال دانلود نمایید تا مطمئن شوید نسخه جدید است D. محصول قفل‌گذاری شده خود را در وب‌سایت "رسانه‌های دیجیتال" به آدرس "saramad.ir" ثبت و برای آن شناسنامه گرفته و در صورت لزوم اقدام حقوقی نمایید
  • 25- شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تمامی فعالیت‌های خود را دقیقاً بر طبق قوانین کشور ایران انجام داده و تمامی مجوزهای لازم را برای کسب‌وکار خود شامل ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها و نماد اعتماد الکترونیک و برای محصولات خود گواهی تائید فنی و اجازه نشر از شورای عالی انفورماتیک و رسانه‌های دیجیتال دریافت کرده است ، اما با توجه به اینکه تمامی سرویس‌های شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از حوادث قهری و یا عدم فعالیت شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان ، کلیه مشتریان و کاربران نهایی زیرمجموعه ایشان به شرکت دیگری در داخل ایران و یا خارج از ایران منتقل‌شده و وب‌سایت mysi.ir ، پانل کاربری ، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری شده و ابزار قفل‌گذاری همواره در اختیار مشتریان قرار خواهد داشت و کلیه سرویس‌های آنلاین پایدار خواهند بود.
  • 26- این تعهدنامه در سه صفحه و بیست‌وشش ماده به امضای مشتری رسیده است و چنانچه مشتری به تعهدات خود به شرح ذکرشده در این تعهدنامه عمل ننمايد براي هر مورد تخلف، اخطاري کتبی حاوي شرح مورد تخلف به مشتری ارسال خواهد شد و با ارتکاب چهارمين مورد تخلف، شرکت بدون عودت وجه حساب کاربری مشتری را مسدود می‌نماید./
صفحه اصلی | محصولات | فناوری های انحصاری | سؤالات متداول | یاقوت سبز در رسانه ها | گالری تصاویر | مقالات تخصصی | درباره ما | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت اعم از حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان است