شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان

قفل نرم افزاری | قفل سخت افزاری | حفاظت در برابر تکثیر غیر مجاز

Content Copy Protection
شما اینجا هستید : خانه > شرایط و تعهدات

شرایط و تعهدات

  • 1- در این تعهد نامه به هر فرد حقیقی و یا حقوقی که از محصولات این شرکت خریداری می نماید مشتری و به فرد حقیقی و یا حقوقی که مشتری با استفاده از محصولات و یا خدمات شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان محصول ارائه می کند ، کاربر نهایی اطلاق می گردد .
  • 2- مشتری متعهد می شود هرگونه اطلاعات،مکاتبات، نرم افزارها،راهنماها،قیمت گذاری ها،اطلاعات تجاری،اسامی سایر مشتریان و دیگر اطلاعات را به صورت کاملا محرمانه نگهداری نموده و در اختیار هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی بدون رضایت کتبی از شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان قرار ندهد .
  • 3- مشتری به هیچ عنوان حق ندارد اطلاعات ، نسخه های نرم افزار (اعم از نسخه دمو و نسخه اصلی ) ، ابزار های قفل گذاری، پانل کاربری و فایل های راهنما و ... بدون رضایت کتبی شرکت نسخه برداری نموده و یا آنها را دستکاری و یا فایلهای مربوطه را تغییر بدهد.و یا به صورت عمدا و یا سهوا در اختیار هیچ شخص حقیقی ، حقوقی ویا هکر ها و کرکر ها تحت هر عنوان اعم از بررسی امنیت ، دوستی، افزایش کارایی و یا .. قرار دهد، لازم به ذکر است جهت بررسی و اثبات این موضوع تمامی نرم افزار ها و اسناد تولید شده در شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان به ابزار محرمانه ای مجهز شده که مشخص می کند چه کسی و در چه زمانی اطلاع مورد نظر را تولید تغییر ، تکثیر و مورد استفاده قرار داده است ، زیرا این امر ریسک حملات سایبری را به محصولات شرکت افزایش می دهد ، درصورت مشاهده و اثبات ، حساب کاربری مشتری مسدود شده و کلیه سریال ها و کلید های خریداری شده بدون عودت وجه باطل خواهد شد.
  • 4- مشتری برای ورود به پرتال و قفل گذاری نیاز مند استفاده از کارت رمز سخت افزاری خواهد بود.
  • 5- این شرکت به جز هزینه اولیه خرید محصول شامل (پانل کاربری ،کارت رمز ،کیت قفل گذاری) و هزینه موارد مصرفی شامل (کلید و سریال و به روز رسانی) هیچ هزینه پنهان دیگری را در صورت امکان به مشتریان خود تحمیل نمی کند ، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که این شرکت نقشی در آن نداشته باشد اعم از سیستم عامل های جدید ، تغییر سخت افزار ها ، از این قانون مستثنی است .
  • 6- مشتریان این شرکت در صورت امکان میتوانند بدون هزینه ماهیانه ویا سالیانه از پرتال مشتریان به صورت رایگان استفاده کرده وکاربران خود را مدیریت کنند و نیاز به هیچ پرداخت سالیانه و ماهیانه ای بابت پرتال مشتریان ندارند اما به هیچ عنوان حق ندارد آن را در اختیار شخص دیگری قرار دهند.
  • 7- هزینه به روز رسانی کیت قفل گذاری تا یکسال از تاریخ خرید رایگان بوده وپس از آن در صورت نیاز معادل 95دلار امریکا خواهد بود.
  • 8- هزینه سریال جهت محصولات یاقوت سرخ وجاوید به صورت سالیانه محاسبه می شود که مشتری میتواند به صورت 2ساله تا 5 ساله خریداری نماید .
  • 9- محصولات با ارزش بیش از 2.000.000 ریال می بایست هنگام خرید شماره سریال 5 ساله خریداری نمایند.
  • 10- شماره سریال های خریداری شده از این شرکت به مدت 5سال در صورت تمدید شدن از سوی مشتری شامل خدمات دریافت کد فعالسازی از طریق تلفن گویا، پیامک و اینترنت خواهد بود.
  • 11- در صورتیکه نسبت به هر یک از محصولات این شرکت حمله سایبری موفقی انجام شود ، این شرکت پس از اطلاع ابتدا این حمله مورد نظر را بررسی و سپس لایه های امنیتی مورد نظر را برای ترمیم کرده وسرویس پک ارائه می شود وبه مشتریان اطلاع رسانی میشود که محصولات خود را به روز رسانی نمایند ، اما در غیر این صورت نیز مشتریان پیوسته می بایست برای حفظ امنیت و کارایی بیشتر و احترام به حقوق کاربران نهایی محصولات خود را به روز رسانی نمایند
  • 12- این شرکت هیچ قراردادی با مشتریان خود منعقد نمی کند فقط در صورتیکه مشتری اصرار به دریافت فاکتوررسمی قابل ارایه به دارایی داشته باشد فاکتور رسمی با دریافت مشخصات کامل شخص حقیقی ویا شخص حقوقی ارائه میشود واین فاکتور بلافاصله در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت میشود در صورت درخواست فاکتوررسمی تخفیفی منظور نخواهد شد واین بند شامل فروش اقساطی هم نخواهد گردید.
  • 13- مشتری بدون دریافت مجوز کتبی از این شرکت حق قفل گذاری و یا واگذاری محصولات خریداری شده را به غیر را ندارد ، درصورت مشاهده ، حساب کاربری مشتری مسدود شده و کلیه سریال ها و کلید های خریداری شده بدون عودت وجه باطل خواهد شد
  • 14- چنانچه مشتریان پس از خواندن فیلم ها و فایل های راهنما باز هم برای قفل گذاری مشکل داشتند ، پشتیبانان شرکت از راه دور بصورت اینترنتی به کامپیوتر مشتری وصل شده وحد اکثر به مدت دوساعت در یک زمان یا چند زمان متعدد یک پروسه قفل گذاری را انجام داده وبه سوالات پاسخ میدهند پس از ان مشتری میبایست اگر سوال یا مشکلی دارد از طریق تیکت ارسال کند وپاسخش را تا 24 ساعت بعد دریافت نماید که این مورد رایگان است و در صورتیکه مورد ضروری بود و یا احتیاج به مشاوره تلفنی داشت باید با تلفن های هوشمند 909 تماس بگیرد که هزینه ان دقیقه ای 1000 تومان اعمال خواهد شد.
  • 15- مشتری و کاربران نهایی وی در صورت داشتن شماره سریال می توانند از خدمات پشتیبانی این شرکت به نحو زیر استفاده نمایند : A. پشتیبانی توسط ربات ، واقع در قسمت ( پشتیبانی توسط ربات - تماس با ما ) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ( B. کاتالوگ و فیلم های آموزشی ، واقع در قسمت ( پشتیبانی توسط ربات - تماس با ما ) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ( C. دانلود نرم افزار های مورد نیاز ، واقع در قسمت ( پشتیبانی توسط ربات - تماس با ما ) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ( D. ارسال تیکت (در روز غیر پنجشنبه و غیر از تعطیلات رسمی پاسخ حداکثر ۲۴ ساعت)( رایگان( E. پشتیبانی توسط ابزار مدرن پشتیبانی موردی مجهز به ابزار لیست خطاها ، وضعیت درخواست کد فعال سازی توسط پیام کوتاه ، وضعیت دریافت کد فعال سازی ، اعلام کد فعال سازی ، ثبت پشتیبانی و ابزار منحصر به فرد راست آزمایی،واقع در قسمت (پرتال مشتریان > مدیریت کاربران > پشتیبانی موردی)(بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان( F. پشتیبانی توسط اپراتور های کال سنتر شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان برای کاربران نهایی و مشتریان ، تماس با شماره هوشمند 909 (در ساعات کاری شرکت و روز غیر پنجشنبه و غیر از تعطیلات رسمی) (دقیقه ای 1000 تومان)
  • 16- قیمت محصولات و هزینه به روز رسانی آنها در ابتدای هر سال میلادی، به صورت یکسان در کل کشور ها توسط دفتر مرکزی واقع در انگلستان با ارز USD تعیین و در صورت امکان تا پایان سال ثابت خواهند ماند و در کل دنیا و به تبع آن ایران اعمال خواهند شد ، در قیمت ها سعی خواهد شد با در نظر گرفتن معیار امنیت و کیفیت حداقل قیمت لحاظ شود .
  • 17- قیمت هزینه های مصرفی اعم از شماره سریال و کلید نسبت به شرایط هر کشور با مشورت نمایندگی آن کشور ابتدای تقویم رسمی کشور مربوطه تعیین و در صورت امکان تا پایان سال ثابت خواهند ماند ، در قیمت ها سعی خواهد شد با در نظر گرفتن معیار امنیت و کیفیت حداقل قیمت لحاظ شود.
  • 18- دفتر مرکزی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان از تاریخ 1 / 4/1395 تحت نام COPY PROTECTION INTERNATIONAL LTD به شهر لندن در کشور انگلستان منتقل شده و کلیه موارد اداری و حقوقی از دفتر این شرکت در انگلستان پیگیری خواهند شد ، این شرکت در صورت امکان سعی می نماید به زبان انگلیسی و فارسی و ترکی استانبولی و عربی با شماره تلفن های مربوطه که در قسمت تماس با ما وب سایت رسمی این شرکت اعلام شده است پاسخ گوی آنها باشد .
  • 19- دفتر شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان از تاریخ 1 / 4/1395 در ایران هیچ گونه محصولی اعم از سخت افزار و نرم افزار را تولید نخواهد نمود و فقط نقش مشاوره ، فروش و خدمات پشتیبانی و پس از فروش را بر عهده خواهد گرفته و کلیه محصولات اعم از سخت افزار ها و نرم افزار های از تاریخ مذکور به بعد در دفتر مرکزی این شرکت در کشور انگلستان به وسیله یک تیم حرفه ای چند ملیتی و با استاندارد های جهانی و امنیت و کارایی بیشتر تولید خواهند شد.
  • 20- شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تمامی سعی خود را می نماید که قوانین ، شرایط و قیمت محصولات حداقل ظرف مدت یکسال در صورت امکان ثابت بماند ، اما در صورت اجبار به تغییر قوانین و مقرارات از سوی دفتر مرکزی مشتری ملزم است خود و کاربران نهایی زیر مجموعه را با قوانین جدید تطبیق بدهد ، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که این شرکت نقشی در آن نداشته باشد اعم از سیستم عامل های جدید ، تغییر سخت افزار ها ، از این قانون مثتثنی است .
  • 21- چنانچه مشتری به تعهدات خود به شرح ذکر شده در این تعهد نامه عمل ننمايد براي هر مورد تخلف، اخطاري حاوي شرح مورد تخلف به مشتری ارسال خواهد شد و با ارتکاب چهارمين مورد تخلف، شرکت بدون عودت وجه حساب کاربری مشتری را مسدود می نماید.
صفحه اصلی | محصولات | فناوری های انحصاری | سؤالات متداول | یاقوت سبز در رسانه ها | گالری تصاویر | مقالات تخصصی | درباره ما | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت اعم از حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان است