شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان

قفل نرم افزاری | قفل سخت افزاری | حفاظت در برابر تکثیر غیر مجاز

Content Copy Protection
شما اینجا هستید :

ارتقا سرویس های پیام کوتاه و تلفن گویا جهت رضایت بیشتر مشتریان

ارتقا سرویس های پیام کوتاه و تلفن گویا جهت رضایت بیشتر مشتریان

سرویس های پیام کوتاه و تلفن گویا جهت رضایت بیشتر مشتریان ارتقا یافت ، خانم مهندس نجمه میر جلیلی نائب رئیس شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان که در جمع کارکنان ارتباط با مشتریان این شرکت سخن می‌گفت ضمن تاکید بر اینکه مشتریان شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان همه دارایی این شرکت هستند فرمودند چندی بود که مشتریان از کیفیت سرویس تلفن گویا و پیام کوتاه رضایت نداشتند ، پس از بررسی این موضوع در اولویت قرار گرفت و کیفیت صدا و زمان پاسخ گویی سرویس تلفن گویا به حداقل رسید همچنین با اضافه کردن سرویس های پراکسی پر سرعت زمان ارسال پیام کوتاه جهت اعلام کد فعال سازی تا حداقل ممکن کاهش یافت ، خانم مهندس میر جلیلی اضافه نمودند این تغییرات از سیزدهم اردیبهشت ماه نود و سه اعمال شده و بر نحوه دریافت کد فعال سازی برای مشتریانی که از محصولات یاقوت سرخ و جاوید استفاده می نمایند تاثیر بسزایی دارد
صفحه اصلی | محصولات | فناوری های انحصاری | سؤالات متداول | یاقوت سبز در رسانه ها | گالری تصاویر | مقالات تخصصی | درباره ما | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت اعم از حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان است