شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان

قفل نرم افزاری | قفل سخت افزاری | حفاظت در برابر تکثیر غیر مجاز

Content Copy Protection
شما اینجا هستید : خانه > سؤالات متداول

سؤالات متداول

  1. آیا امنیت قفل‌های سخت‌افزاری از نرم‌افزاری بیشتر است ؟
  2. بر خلاف باوری غلطی که در میان عوام رایج است به هیچ عنوان امنیت یک قفل سخت‌افزاری از یک قفل نرم‌افزاری بیشتر نیست. امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، به تعداد، کیفیت و کارایی لایه‌های امنیتی به‌کار رفته در آن محصول بستگی دارد

  3. درصد امنیت در قفل‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری با چه معیاری مشخص شده است ؟
  4. درصد امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، از مقاومت محصول در برابر ابزارهای هک، کرک، مهندسی معکوس و اِشکال‌زداها به دست می‌آید ، این آزمایش‌ها در آزمایشگاه داخلی هر شرکتی امنیتی معتبری انجام می‌شود ، برخی از شرکت‌ها این نتایج را اعلام و برخی دیگر پنهان می‌کنند ، شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان این نتایج را صراحتاً در صفحه اختصاصی هر محصول بیان می‌نماید

  5. کدامیک از قفل‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری با پروژه من سازگار است ؟
  6. در صفحه اصلی وب سایت در منوی محصولات ، زیر منوی "راهنمای انتخاب محصول" را کلیک کرده سپس با انتخاب نوع پروژه و پاسخ گویی به سوالات مورد نیاز، قفل سازگار با پروژه شما معرفی می‌شود

  7. آیا امکان قفل‌گذاری محصولات توسط خودمان وجود دارد ؟
  8. به این امکان جعبه ابزار قفل گذاری و یا اصطلاحاً کیت گفته می‌شود به جز قفل نرم‌افزاری پولاد که فعلا به شکل داپلیکیتور ارائه می شود تمامی محصولات این شرکت مانند قفل نرم افزاری یاقوت سرخ دارای کیت قفل گذاری بوده و مشتریان خودشان اسناد دیجیتال خود را قفل گذاری می نمایند

  9. آیا در کیفیت و یا سرعت اجرای انواع فایل‌ها مانند فیلم ، تصویر و یا صدا پس از قفل‌گذاری تغییری ایجاد می‌شود ؟
  10. خیر به هیچ عنوان

  11. آیا قبل از خرید امکان دریافت دمو وجود دارد ؟
  12. امکان دریافت دمو قبل از خرید فقط برای اشخاص حقوقی شامل ارگانها ، نهادها ، موسسات و شرکت های دولتی و یا خصوصی متوسط و بزرگ که کارکنان آنها حداقل بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر باشند ، وجود دارد ، این اشخاص می بایست فرم مشاوره را با اطلاعات دقیق تکمیل نموده و در سربرگ رسمی درخواست دریافت دمو از محصول مورد نظر را اعلام نمایند ، سپس برای پیگیری و دریافت دمو با واحد امور اداری و فروش تماس حاصل نمایند ، سایرین می توانند توسط دکمه نمایش فیلم و کاتالوگ از جزئیات محصول مطلع شده و خرید خود را قطعی نمایند ، اما در صورتی که محصول امنیتی مورد نظر با اسناد ایشان سازگار نباشد و این مورد را کارشناس فنی شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان تائید نماید امکان عودت وجه تا 7 روز وجود خواهد داشت

  13. آیا به‌روز رسانی قفل‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری دارای هزینه مجدد است ؟
  14. تا یک سال از تاریخ فاکتور، خیر و پس یک سال از تاریخ فاکتور، در صورت نیاز مشتری، شامل 20% هزینه هست

  15. چگونه می‌توانم ظاهر قفل‌های نرم‌افزاری را قبل از خرید مشاهده نمایم ؟
  16. در صفحه اصلی وب سایت در منوی محصولات ،با کلیک بر روی قفل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌توانید دکمه مشاهده فیلم را بزنید تا فیلم های تبلیغاتی محصول مورد نظر را مشاهده نمایید

  17. چگونه می‌توانم نمونه لوح فشرده قفل گذاری شده توسط داپلیکیتور پولاد را دریافت نمایم ؟
  18. با پرداخت هزینه پیک و یا پست می‌توان یک نمونه از لوح فشرده قفل گذاری شده توسط داپلیکیتور پولاد را دریافت نمایید

  19. نحوه خرید قفل‌های سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری به چه صورت است ؟
  20. ابتدا در صفحه اصلی وب سایت در منوی محصولات ، زیر منوی "راهنمای انتخاب محصول" را کلیک کرده و با انتخاب نوع پروژه و سوالات مورد نیاز قفل سازگار با پروژه خود را یافته سپس هزینه قفل مورد نظر خود را به یکی از شماره حساب‌های شرکت که در منوی "درباره ما" ، زیر منو "شماره حساب های بانکی" قرار دارد واریز نموده و سپس به منوی "تماس با" ما مراجعه نموده و توسط فرم تماس شرکت را از واریز وجه مطلع کنید ظرف مدت 2 ساعت الی 5 روز با توجه به پروژه می‌توانید جعبه ابزار قفل گذاری و یا محصول قفل‌گذاری شده خود را دریافت نمایید و در صورتی که پس از واریز وجه محصول شما با قفل مورد نظر سازگار نباشد کلیه هزینه‌های شما مسترد می‌گردد

  21. آیا پس از پرداخت هزینه اولیه قفل نرم‌افزاری یاقوت سرخ نیاز دارم کلید خریداری نمایم ؟
  22. شما با پرداخت هزینه اولیه در قفل نرم‌افزاری یاقوت سرخ، یک عدد کلید و یک عدد شماره سریال دریافت می‌نمایید ولی بیش از این مقدار اگر نیاز داشتید به صورت آنلاین در پرتال خود خریداری می کنید

  23. در قفل یاقوت سرخ به چه روش‌هایی می‌توان کد فعال‌سازی را دریافت نمود ؟
  24. به صورت خوکار از اینترنت، به صورت دستی از اینترنت، سامانه پیام کوتاه و سامانه تلفن گویا

  25. حجم قفل نرم‌افزاری یاقوت سرخ به تنهایی چقدر است ؟
  26. 30 مگابایت

  27. قفل نرم‌افزاری یاقوت سرخ شامل چند بخش است ؟
  28. دو بخش : جعبه ابزار قفل گذاری و پرتال مشتریان

  29. قفل یاقوت سرخ بر روی چه سیستم‌عامل‌هایی اجرا می‌شود ؟
  30. از windows xp –sp3 الی windows 10 شامل نسخه‌های 32 بیتی و 64 بیتی

  31. معنای کلید که در قفل یاقوت سرخ ذکر شده است چیست ؟
  32. کلید یک کد اختصاصی است که شما می توانید به کمک این کد اختصاصی اسناد دیجیتال خود را قفل گذاری نمایید ، فرض کنید که شما چند نرم‌افزار مانند زبان انگلیسی و ریاضی و تاریخ را می‌خواهید قفل‌گذاری کنید، اگر بخواهید کاربری که درس زبان انگلیسی را خریداری می‌نماید برای مشاهده نرم‌افزار ریاضی و یا نرم‌افزار تاریخ مجدداً هزینه پرداخت نماید، شما می‌بایست برای نرم‌افزار ریاضی و یا نرم‌افزار تاریخ کلید جدید خریداری نمایید،قیمت پایه هر کلید 250.000 تومان می باشد که با خرید هر کلید جدید طبق جدول مشتری شامل تخفیف بیشتری می شود ، که این تخفیف ها تا سقف 60% ادامه می یابد و سپس قیمت ثابت می شود ، مشتریانی که اسناد زیادی دارند طبیعتا برای هر سند یک کلید نمی خرند ، معمولا 5 الی 60 کلید خریداری نموده و اسناد خود را طور تصادفی با آنها قفل گذاری می کنند ، اما فرض کنید که شما تمامی اسناد خود را با یک کلید قفل گذاری کنید ، هر سند فقط بر روی یک سیستم استفاده می شود زیرا کاربران نهایی شما یکدیگر را نمیشناسند و اگر از فروشگاه یاقوت سبز و یا فروشگاه شخصی خودتان استفاده کنید کاربر نهایی نمی تواند به اسناد دیگر شما دسترسی داشته باشد ، مگر اینکه هزینه آن را پرداخت کند و نمی تواند سند قفل گذاری شده را در رایانه دیگری استفاده کند .

  33. معنای شماره سریال که در قفل یاقوت سرخ ذکر شده است چیست ؟
  34. به ازا هر بسته نرم‌افزار با هر حجم و تعداد که قرار باشد تکثیر شود و به یک نفر فروخته شود، که ممکن است شامل (تنها یک فایل ، یک سی دی و یا دی وی دی ،چند سی دی و یا دی وی دی ) باشد ، نیاز است یک عدد شماره سریال تهیه کنید

  35. چرا شماره سریال دارای قیمت است ؟
  36. شماره سریال محصولات این شرکت شامل دو الی پنج سال خدمات اعلام کد فعال‌سازی توسط سامانه تلفن گویا، سامانه پیام کوتاه و اینترنت می باشند ، این خدمات که بر روی دو عدد سرور اختصاصی این شرکت با بهترین کیفیت و حداکثر پایداری به مشتریان ارائه می شود و شامل هزینه های : نگهداری ، لایسنسینگ ، پشتیبان گیری ، ارسال پیامک ، کنترل و پایش مداوم انسانی و ابزار پشتیبانی می باشد ، لذا این شرکت بابت این خدمات برای هر عدد شماره سریال از مشتریان هزینه دریافت می‌نماید ، لازم به ذکر است شماره سریال های یک ساله در زمان تخفیف های عمومی شرکت شامل تخفیف نمی شوند ، شماره سریال ها فقط در صورتی شامل تخفیف می شوند که بیش از یکسال خریداری شوند

  37. آیا می‌توان شماره سریال خریداری نکرد ؟
  38. بلی ، در تمامی نسخه های قفل نرم افزاری یاقوت سرخ ، شما به کمک پرتال مشتریان می‌توانید کد فعال‌سازی به صورت دستی برای محصولات قفل گذاری شده خود به هر تعداد دریافت نمایید و نیازی به خرید شماره سریال ندارید ، اما اگر می‌خواهید دریافت کد فعال‌سازی به صورت خودکار و توسط سامانه تلفن گویا ، سامانه پیام کوتاه و اینترنت به مشتریان شما ارائه شود و همینطور مایل هستید کاربران نهایی نرم افزار های شما توسط ابزار پشتبانی این شرکت مانند اپراتور ها و رباتهای پاسخ گو و ... پشتیبانی شوند ، نیازمند خرید شماره سریال خواهید بود

  39. آیا در خرید شماره سریال محدودیت تعداد وجود دارد ؟
  40. خیر، شما می‌توانید به هر تعداد که نیاز دارید شماره سریال دریافت نمایید

  41. شماره سریال‌ها تا چند سال معتبر هستند و پس از آن وضعیت آن‌ها به چه صورت می‌شود ؟
  42. شماره سریال‌ها دو الی پنج سال بنا به انتخاب مشتری در هنگام خرید معتبر هستند و می توانند در صورت لزوم تمدید شوند ، هر شماره سریال بر روی یک دستگاه و به تعداد نامحدود ، به شرط منقضی نبودن در بازه زمانی خریداری شده می تواند کد فعال سازی خود را دریافت نماید ، در هنگام فعال سازی شماره سریال ها به میزان زمانی که از شماره سریال استفاده نشده است به عمر آنها اضافه می شود ، شماره سریال،نرم افزار مورد نظر تا زمان تعویض سیستم عامل بدون محدودیت زمانی فعال خواهد بود و بعد از آن مدت نیز در صورتی که کاربر کد فعال سازی خود را از قسمت -شناسنامه نرم افزار- ، یادداشت و نگهداری کند به شرط تعویض نکردن قطعات اصلی سیستم مانند مادر برد و سی پی یو ، بدون محدودیت زمانی و مادام‌العمر قابل استفاده است ، همینطور کاربران نهایی نیز می توانند با شماره های 909 شرکت تماس حاصل نموده شماره سریال های خود را تمدید و هزینه آن را شخصا بر روی قبض تلفن خود بپردازند، اما دریافت کد فعال سازی از سرور ها تا زمان تمدید آنها توسط مدیر سیستم میسر است

  43. آیا امکان دریافت کد فعال‌سازی بر روی سایت خودمان وجود دارد ؟
  44. بلی، سایت شما به هر زبانی که نوشته شده باشد، به کمک تگ iframe می‌توانید به سایت ما متصل شده و کد فعال‌سازی را در وب سایت خود داشته باشید

  45. امکان فعال‌سازی هر عدد شماره سریال بر روی چند رایانه وجود دارد ؟
  46. به ازای هر عدد شماره سریال شما می‌توانید بر روی یک رایانه سند و یا محصول قفل گذاری شده را فعال نمایید اما در صورتی که نیاز داشته باشید تا کاربران نهایی شما بر روی چند رایانه محصول قفل گذاری شده را نصب نمایند، به همان تعداد می‌بایست شماره سریال خریداری نمایید یعنی مثلا اگر مایل باشید کاربران نهایی شما محصول قفل گذاری شده را بر روی دو رایانه نصب نماید می بایست دو عدد شماره سریال در بسته محصول قفل گذاری شده قرار دهید

  47. آیا پس از خرید قفل‌های نرم‌افزاری بابت سیستم کد فعال‌سازی پیام کوتاه ، اینترنت خودکار و اینترنت دستی و تلفن گویا می‌بایست هزینه مجدد بپردازیم ؟
  48. خیر،این شرکت به جز هزینه (کلید جدید و شماره سریال که آن هم در صورت نیاز ،توسط مشتری خریداری می شود) هیچ هزینه دیگر و یا پنهانی را به مشتریان خود تحمیل نمی نماید

  49. آیا پرتال مشتریان رایگان است و یا شارژ ماهیانه و یا سالیانه دارد ؟
  50. پرتال مشتریان رایگان و مادام‌العمر است و نیازمند هیچ‌گونه پرداخت ماهیانه و سالیانه نیست

  51. آیا پشتیبانی قفل‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری شامل هزینه است ؟
  52. تعرفه خدمات پشتیبانی از مشتریان این شرکت و کاربران نهایی ایشان به این صورت است ، پشتیبانی توسط ربات ، واقع در قسمت (تماس با ما - واحد پشتیبانی) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ) ، کاتالوگ و فیلم های آموزشی ، واقع در قسمت (تماس با ما - واحد پشتیبانی) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ) ، دانلود نرم افزار های مورد نیاز ، واقع در قسمت (تماس با ما - واحد پشتیبانی) (بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان ) ، ارسال تیکت (در روز غیر پنجشنبه و غیر از تعطیلات رسمی حداکثر ۲۴ ساعت)( فعلا برای مشتریان و کاربران نهایی رایگان ) ، شماره تلفن 9092305718 (مخصوص کاربران تهرانی) و 9099071198 (مخصوص کاربران غیر از تهران) (در بخی از ایام هفته فعال است) ( دقیقه ای ۱۰۰۰ تومان ) ، پشتیبانی توسط ابزار مدرن پشتیبانی موردی مجهز به ابزار لیست خطاها ، وضعیت درخواست کد فعال سازی توسط پیام کوتاه ، وضعیت دریافت کد فعال سازی ، اعلام کد فعال سازی ، ثبت پشتیبانی و ابزار منحصر به فرد راست آزمایید،واقع در قسمت (پرتال مشتریان > مدیریت کاربران > پشتیبانی موردی)(بدون محدودیت زمانی)(پاسخ بلادرنگ)( رایگان )

  53. آیا سامانه‌های پیام کوتاه و اینترنت جهت اعلام کد فعال‌سازی 24 ساعته در دسترس هستند ؟
  54. بلی

  55. سامانه تلفن گویا جهت اعلام کد فعال‌سازی در چه ساعتی در دسترس است ؟
  56. 8 صبح الی 1 شب

  57. آیا ممکن است گرافیک قفل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شما تغییر داد تا با برند شرکت خودمان باشد و هزینه آن چقدر است ؟
  58. بلی امکان تغییر تصویر پشت زمینه ، موزیک پشت زمینه ، آیکون اصلی اتوران و لوگو شخصی در حالت نمایش چند فایل در سند قفل گذاری شده توسط قفل نرم افزاری یاقوت سرخ و قفل سخت افزاری سپر نقره ای ، در جعبه ابزار قفل گذاری موجود است و هزینه ای ندارد ، اما بیشتر از این شخصی سازی به جز موارد خاص امکان پذیر نیست

  59. آیا امکان استرداد محصولات و خدمات پس از خرید آن‌ها وجود دارد و نحوه آن چگونه خواهد بود ؟
  60. بلی، تمامی محصولات این شرکت شامل قفل‌های نرم‌افزاری و قفل‌های سخت‌افزاری و کلیه خدمات غیر مصرفی مانند لوح‌های فشرده رایت شده و یا چاپ‌شده، در صورت تایید تیم پشتیبانی شرکت دال بر عدم سازگاری محصول مورد نظر با محصول امنیتی خریداری شده ، بدون قید و شرط به مدت 7 روز شامل گارانتی عودت وجه بدون تحمل جریمه، خواهند بود و فقط هزینه باز پس فرستادن کالا با مشتری خواهد بود و مشتری پس از اعلام کتبی به پست الکترونیک و یا دفتر این شرکت و ارائه شماره حساب می‌تواند کلیه وجوهات پرداختی خود را دریافت نمایند

  61. با توجه به اینکه برخی از قفل های نرم افزاری و یا سخت افزاری موجود در بازار فقط می توانند فایلهای سورس را پشتیبانی نمایند آیا امکان قفل گذاری فایلهای ستاپ و یا اجرایی بدون در دسترس بودن سورس ها وجود دارد ؟
  62. بلی ، امکان قفل گذاری فایلهای ستاپ و یا اجرایی بدون در دسترس بودن سورس ها وجود دارد

  63. خطر شکسته شدن قفل‌ها و مهندسی معکوس در شرکت شما چگونه مدل شده است ؟
  64. اصطلاح علمی شکسته شدن قفل، حمله موفق نام دارد و در صورتی که نسبت به هر یک از محصولات ما حمله موفقی صورت بگیرد، ابتدا این حمله را بررسی و سپس لایه و یا لایه‌های امنیتی مورد نظر را نسبت به خطر ایمن و برای محصول مورد نظر سرویس پک امنیتی ضروری ارائه می‌نماییم، آنگاه به کمک پست الکترونیک و پیام کوتاه، مشتریان خود را مطلع نموده تا به کمک پرتال مشتریان بتوانند محصولات خود را به‌روز رسانی نمایند و خطر بر طرف شود

  65. آیا قفل‌های نرم‌افزار شما تضمینی برای شکسته نشدن دارند ؟
  66. خیر

  67. اگر شماره سریال یک کاربر نهایی گم شود چگونه می‌تواند به آن دسترسی پیدا نماید ؟
  68. به کمک گزینه جستجو در کلیدواژه، شما می‌توانید در پرتال مشتریان به شماره سریال و سایر اطلاعات کاربر نهایی خود دسترسی داشته باشید

  69. آیا ممکن است کد فعال‌سازی برای یک شماره سریال موجب فعال‌سازی نگردد ؟
  70. بلی، در صورتی که کاربر نهایی شما هارددیسک و یا پردازنده خود را تعویض نماید، شماره سریال موجب فعال‌سازی آن سند نمی‌گردد، که در این صورت شما می‌توانید به کمک پرتال مشتریان بخش مدیریت نرم‌افزار شماره سریال کاربر نهایی مورد نظر را بازنشانی نمایید تا مجدداً بتواند کد فعال‌سازی جدید را با همان سریال قبلی دریافت نماید

  71. آیا با تعویض سیستم‌عامل ویندوز و فرمت هارددیسک کد فعال‌سازی عوض می‌شود؟
  72. خیر

  73. آیا برای اجرای قفل‌های نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری نیاز است حتماً CD/DVD/USBKEY به رایانه متصل باشد ؟
  74. برای اجرای نرم‌افزار قفل‌گذاری شده به کمک قفل سپر نقره‌ای نیاز است USBKEY حتماً به سیستم متصل باشد ، برای اجرای نرم‌افزار قفل‌گذاری شده به کمک قفل پولاد نیاز است حتماً CD مخصوص داخل درایو باشد برای اجرای نرم‌افزار قفل‌گذاری شده به کمک قفل‌ یاقوت سرخ با توجه به اینکه کد قرمز مورد نیاز از رایانه استخراج می‌شود نیاز نیست/DVD /USBKEY CD به سیستم متصل باشد

  75. آیا قفل نرم افزاری یاقوت سرخ و قفل سخت افزاری سپر نقره ای بر روی سیستم نصب می شوند ؟
  76. این قفل ها اتوران هستند ولی قبل از اجرای سند قفل گذاری شده می بایست نرم افزار پیش نیاز بر روی سیستم مورد نظر نصب شود

  77. آیا شرکت یاقوت سیز ایرانیان کار چاپ و تکثیر را هم انجام میدهد ؟
  78. خیر به جز قفل پولاد

  79. آیا بعد از نصب ویندوز ، در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ ، کاربر نهایی برای اجرای سند قفل گذاری شده می بایست مجددا کدفعال سازی را وارد نماید ؟
  80. بلی ولی همان کد فعالسازی قبلی نیاز است ، به این معنا که نرم افزار مورد نظر تا زمان تعویض سیستم عامل بدون محدودیت زمانی فعال خواهد بود و بعد از آن مدت نیز در صورتی که کاربر کد فعال سازی خود را از قسمت شناسنامه نرم افزار یادداشت و نگهداری کند به شرط تعویض نکردن قطعات اصلی سیستم مانند مادر برد و سی پی یو ، بدون محدودیت زمانی قابل استفاده خواهد بود ، اما دریافت کد فعال سازی از سرور ها تا زمان تمدید آنها توسط مدیر سیستم میسر است

  81. داپلیکیتور قفل گذار پولاد چیست ؟
  82. دستگاهی است که کار قفل گذاری و تکثیر را فقط برای Video DVD استاندارد در یک زمان و بدون نیاز به رایانه انجام می دهد

  83. نحوه خرید و دریافت داپلیکیتور پولاد چگونه است ؟
  84. بسته به موجودی انبار از تحویل فوری تا تحویل 45 روزه

  85. آیا داپلیکیتور پولاد گارانتی دارد ؟
  86. خیر ، اما هنگام تحویل به مشتری تست می شود

  87. در صورتی که یکی از رایترهای داپلیکیتور پولاد به هر دلیل از کار بیافتد ، آیا رایترهای دیگر می توانند بدون اینکه تحت تاثیر رایتر خراب قرار بگیرند کارشان را انجام دهند ؟
  88. بلی

  89. اگر رایتری از داپلیکیتور خراب شود آیا میتوان آن را با رایتر معمولی تعویض کرد ؟
  90. خیر

  91. آیا رایترهای تکی داپلیکیتور به صورت مجزا قابل خریداری است ؟
  92. بله

  93. آیا شرکت یاقوت سبز ایرانیان برای محصولات خود تخفیف می دهد ؟
  94. در مورد هزینه های اولیه محصولات خیر ، اما پس تبدیل شدن اشخاص حقیقی و حقوقی به مشتری و در مورد هزینه های ثانویه مانند خرید سریال و کلید و فقط در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ ، تخفیفات طبق جدول مشخص شده در پرتال مشتریان ، نسبت به تعداد خرید محاسبه شده و به مشتریان اختصاص می یابد

  95. آیا می شود دو قفل را باهم خریداری و روی سیستم نصب کرد ؟
  96. خیر

  97. با توجه به اینکه تمامی سرویس‌های شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود درصورتی‌که به هر دلیل این شرکت تصمیم به تعطیل نمودن دفتر نمایندگی خود در کشور ایران نماید ، تکلیف مشتریان چیست ؟
  98. شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان با بیش از 10 سال سابقه کار در حوزه حفاظت از اسناد دیجیتال در برابر تکثیر غیر مجاز ، اعتماد بیش از 500 کسب و کار را در پرونده خود نشان از لیاقت در این عرصه پر فراز و نشیب می داند ، همینطور تمامی فعالیت های خود را دقیقا بر طبق قوانین کشور ایران انجام می دهد و تمامی مجوز های لازم را برای کسب و کار خود شامل ثبت در : اداره ثبت شرکت‌ ها ، صنف خدمات رایانه‌ای ، نماد اعتماد الکترونیک و برای محصولات خود گواهی تائید فنی و اجازه نشر از شورای عالی انفورماتیک و رسانه‌های دیجیتال دریافت کرده و پیوسته درحال‌توسعه کسب و کار خود در کشور ایران و سایر کشورهای دنیا است ، بنابر این ریسک تعطیلی این شرکت بسیار پایین است ، اما در صورت وقوع چنین مشکلی و یا حوادث قهری ، این شرکت اطلاعات کاربران نهایی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و مشتریان خود را به شرکت ثالثی در ایران و یا یکی از نمایندگی‌های شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان در خارج از ایران انتقال داده و شرکت مذکور وظیفه مدیریت مشتریان این شرکت را بر عهده می‌گیرند

  99. چرا این شرکت از مشتریان خود می‌خواهد حتماً قبل از ارائه پاسخ درخواست مشاوره پر نمایند؟
  100. زیرا این شرکت ، ساختاری امنیتی دارد و برای حفظ و حراست اطلاعات مشتریان شرکت مجبور است هرکسی را که با شرکت تماس می‌گیرد ، قبل از ارائه هر گونه اطلاعات احراز هویت نماید

  101. آیا در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ امکان ایجاد نسخه آزمایشی محصولات قفل گذاری شده وجود دارد؟
  102. در جعبه ابزار قفل گذاری (Toolkit)قفل نرم افزاری یاقوت سرخ امکان ایجاد نسخه آزمایشی و محدود به صورت کاملا پیشرفته وجود دارد نسخه آزمایشی : توسط این آپشن شما می توانید تعداد روزهایی که مایل هستید کاربرنهایی اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید ، مشخص می کنید . نسخه محدود : توسط این آپشن شما می توانید تعداد دفعاتی که مایل هستید کاربر نهایی اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید ، مشخص می کنید . محدودیت روزانه : توسط این آپشن که مخصوص قفل گذاری اسناد فشرده می باشد ، شما می توانید تعداد استخراج اسناد قفل گذاری شده را در هر روز تعین کنید شما حتی می توانید نسخه آزمایشی و محدود را به صورت ترکیبی استفاده کنید مثلا می توانید بگویید سند قفل گذاری شده مذکور 30 روز و در مدت آن 30 روز فقط 10 بار اجرا شود و همینطور این امکان وجود دارد که بدون قفل گذاری مجدد با ارسال شماره سریال برای کاربر نهایی نسخه آزمایشی و یا محدود شده کاربر نهایی را به نسخه کامل و نامحدود تبدیل کنید

  103. آیا در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ امکان غیر فعال سازی کاربران نهایی وجود دارد؟
  104. در صورتی که قبل از فعال سازی و یا بعد از فعال سازی شماره سریال هر کاربر ، مشتری به هر دلیل مایل نباشد شماره سریال مورد نظر از آن تاریخ به بعد از محصول قفل گذاری شده استفاده کند ، کافی است مشتری از گزینه لیست سیاه استفاده کند ، به این منظور شماره سریال کاربر مورد نظر را ترجیحا با ذکر دلیل در لیست سیاه وارد نمایید ، یاقوت سرخ پس از اعلام توسط شما از 1 دقیقه الی 3 ماه بنا به شرایط دستگاه کاربر نهایی ، به صورت هوشمند محصول قفل گذاری شده را غیر فعال خواهد کرد ، حتی اگر کاربر نهایی سیستم عامل خود را تعویض و یا هارد دیسک خود را فرمت نماید ، برای بازگشت و حذف کاربر از لیست سیاه نیز لازم است سیستم عامل کاربر نهایی مجددا نصب شده و یا یک نام کاربری دیگر در سیستم عامل مذکور ایجاد و محصول قفل گذاری شده توسط نام کاربری جدید مجددا فعال شود

  105. آیا در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ امکان تعیین دسترسی به تنها برخی از فایل ها در استفاده آزمایشی از محصول وجود دارد؟
  106. این آپشن در جعبه ابزار قفل گذاری (Toolkit) وجود ندارد ، اما شما می توانید دو و یا چند پوشه را با دو و یا چند کلید مجزا قفل گذاری نموده و بر روی یک رسانه مانند DVD ، در اختیار کاربر نهایی قرار دهید که یکی از پوشه ها نسخه نمایشی بوده و تعداد فایل های کمی دارد و قرار نیست به نسخه کامل تبدیل شود و یکی دیگر از پوشه ها نسخه کامل است که شامل همان فایل های پوشه نسخه نمایشی قبلی و فایل های دیگر می باشد که با کلید دیگری قفل گذاری شده اند و فقط در صورت دریافت شماره سریال فعال خواهند شد ، کاربر نهایی پوشه نسخه نمایشی را مشاهده و در صورتی که مایل باشد شماره سریال پوشه دیگر را دریافت و می توان توسط فروشگاه اینترنتی شماره سریال خریداری نموده و یا به صورت مستقیم از فروشنده درخواست شماره سریال نماید

  107. در قفل نرم افزاری یاقوت سرخ در صورتی که دو محصول متفاوت (که هر کدام فایل های خاص خود را دارند) با یک کلید قفل گذاری شوند و کاربر نهایی هر دو محصول را با دو عدد شماره سریال دریافت کند، قضیه به چه صورت خواهد بود؟
  108. با اولین سریال محصول اول فعال شده و برای محصول دیگر شماره سریال از کاربر نهایی درخواست نمی شود زیرا با توجه به اینکه کلید قفل گذاری شده یکسان است یاقوت سرخ فکر می کند این دو محصول یکی هستند که در دو بخش در اختیار کاربر قرار گرفته اند و احتمالا کاربر به کمک شماره سریال دوم محصول خود را بر روی یک رایانه دیگر فعال نموده و از هر دو محصول بر روی دو رایانه استفاده می کند ، اگر شما قصد آن را دارید که دو محصول را با یک کلید قفل گذاری کنید باید توسط فروشگاه اینترنتی و یا هر گونه ابزار دیگر مانع از دستیابی کاربر نهایی به سایر محصولاتی شوید که توسط همان کلید قفل گذاری شده اند

  109. آیا قفل نرم افزاری یاقوت سرخ شبکه محلی را پشتیبانی می نماید ؟
  110. بله قفل نرم افزاری یاقوت سرخ شبکه محلی را پشتیبانی می نماید اما برای نمایش سند قفل گذاری شده به ازا هر کلاینت باید یک شماره سریال خریداری شده و یا به صورت دستی کلاینت مورد نظر فعال شود

صفحه اصلی | محصولات | فناوری های انحصاری | سؤالات متداول | یاقوت سبز در رسانه ها | گالری تصاویر | مقالات تخصصی | درباره ما | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت اعم از حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مهندسی یاقوت سبز ایرانیان است